چگونه توانستم مشکل دروغگویی دانش آموزم را حل کنم؟

مطالب دیگر:
📜پاورپوینت درس سوم احساس و توجه و ادراک پایه یازدهم درس روانشناسی رشته ادبیات و علوم انسانی 📜پروژه آماده افترافکت عروسی : کلیپ پایانی فیلم عروسی و معرفی + دمو📜پاورپوینت فلسفه تشکیل بسیج📜پاورپوینت فلوئورسانس اتمی 📜پاورپوینت فن آوری اطلاعات و ارتباطات📜پاورپوینت فناوری اطلاعات در صنعت هواپیمایی و حمل نقل ریلی📜پاورپوینت فیزیک پایه 1📜پاورپوینت فیزیک در پزشکی📜پاورپوینت فیزیک هسته ای 2📜پاورپوینت فیزیولوژی دست انسان📜پاورپوینت فیزیولوژی مغز و اعصاب📜پاورپوینت فيزيک امواج آلتراسونيک📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 16 (تسعير ارز) 📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 17 (داراييهاي نامشهود) 📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 18 (صورتهاي مالي تلفيقي و سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري فرعي) 📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 19 (تركيبهاي تجاري) 📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 20 (حسابداري سرمايه گذاري در واحدهاي تجاري وابسته) 📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 21 (حسابداري اجاره ها) همراه با مثالهای تشریحی 📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 22 (گزارشگري مالي ميان دوره اي)📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 23 (حسابداري مشاركتهاي خاص)📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 24 (گزارشگري مالي واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره برداري)📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف)📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 26 (فعاليتهاي كشاورزي) 📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 27 (طرحهاي مزاياي بازنشستگي) 📜پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 28 (فعاليتهاى بيمه عمومى)
چگونه,توانستم,مشکل,دروغگویی,دانش,آموزم,را,حل,کنم؟,چگونه توانستم مشکل دروغگویی دانش آموزم را حل کنم؟, چگونه توانستم مشکل دروغگویی دانش آموزم را حل کنم؟ ,چگونه توانستم مشکل دروغگویی دانش آموزم را حل کنم؟ , چگونه توانستم مشکل دروغگویی دانش آ,,,|31027953|brf
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان چگونه توانستم مشکل دروغگویی دانش آموزم را حل کنم؟ آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.


دانلود ورد با موضوع دارای 24 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد صفحه : 24 صفحه


فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش


آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:
وزارت آموزش و پرورش
اداره كل آموزش و پرورش استان....
اداره آموزش و پرورش شهرستان .....
عنوان اقدام پژوهی :

نام و نام خانوادگي مولف اول/مجری اصلي :

پست سازمانی :
رشته تحصیلی :
آخرین مدرک تحصیلی :
دوره تحصیلی :‌
سمت فعلی :
شماره پرسنلی :

عنوان اقدام پژوهی :


اين ‏كه من روى مسائل مربوط به دانش‏آموز و آموزش و پرورش و مسائل تحصيل و تربيت، اين همه تكيه مى‏كنم و هرجا و با هر كسى كه احساس بكنم به نحوى با مسائل تعليم و تربيت ربط دارد ارتباط برقرار مى‏كنم و نظرم را مى‏گويم، دنبال كار را مى‏گيرم، به خاطر اين است که من از آينده مى‏ترسم
.
تقدیم به :
همه ی معلمان که ایثار کارشان و صبر مرامشان است ، آنانی که افق دیدگانشان عزت ایران و اقیانوس دل هاشان آکنده از عشق به فرزندان معصوم این مرز و بوم است . بی آن که از ایشان نامی باشد ، نام و نشان این مرز و بوم ثمره ی مجاهدت های آنان است ،آخرتشان مملو از اجر و الطاف الهی باد .


تشكر و قدرداني:
اينك كه اين اقدام پژوهی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم مي دانيم كه از همه كساني كه طي اين پژوهش با راهنمايي و مساعدت خويش مارا ياري كرده اند تشكر نماييم. و جهت ارائه نظرات مفيد و ارزنده شان و وقتي كه در روند هدايت پژوهش داشته اند متشكريم.

چکیده
از آنجايي كه شخصيت انسان در دوران كودكي شكل مي گيرد ،پس بهتر است قبل از اينكه او به فردي بالغ تبديل شود ،خصوصيات مثبت و پسنديده را در او تقويت كنيم تا با همان خصلت هاي نيكو به ديگر عرصه هاي زندگي قدم بگذارد.ما بايد استعدادها و خصوصيات منفي كودك را شناسايي كرده و سعي در از بين بردن آنها بكنيم . يكي از اين انحرافات كه يك نوع اختلال شخصيت در فرد محسوب مي شود صفت ناپسند دروغگويي است .دروغگويي از جمله مسائلي است كه همواره دغدغه خاطر مربيان ، معلمان و اوليا قرار مي گيرد . اكثر والدين از دروغگويي كودكان خود شكايت دارند ولي عامل شكل گرفتن اين پديده را در آنها نمي دانند و آگاهي چنداني براي برخورد با اين پديده زشت ندارند و اغلب دست به اقدامات عجولانه و تنبيهات ناروا و تحقيرات بي مورد مي زنند كه وضعيت را وخيم تر مي كند
.
دروغگویی زمانی اتفاق می افتد که آنان می خواهند چیزی را توصیف نمایند یا به اصطلاح آرزویی کنند که واقعیت آن چیزی بود که می خواستند.در سنین 6 یا 7 سالگی کودکان از زشتی این کار مطلع می شوند. دروغ معمولاً بیان خلاف واقع و یا کتمان یک واقعیت است بنا براین بین این دو جنبه تمایز قایل شویم
.
بیان خلاف واقع ،ممکن است از روی عمد و یا به واسطه عدم قدرت تشخیص واقعیت باشد . مثلاًکودکی ممکن است چهار کودک را در کوچه دیده باشد و عده آنان را هفت نفر ذکر کند. یک دلیل این بیان غیر واقعی می تواند عدم قدرت تمیز بین 4 و7 باشد و دلیل دیگر این است که او میخواهد بگوید عده بچه ها یی را که دیده خیلی بوده بنابراین آن را افزونتر از واقع بیان کند. بدیهی است که در این قسمت زمینه ذهنی،پیامد های رفتاری و تربیتی را مد نظر قرار دهیم و اگر مسأله عدم تشخیص یا درک ذهنی باشد در این صورت اطلاق درغگویی بعید به نظر می رسد..اینجانب ............ در اقدام پژوهی فوق تلاش نموده ام تا از دروغگویی دانش آموزم علیرضا (اسم مستعار) جلوگیری کرده و راهکار های آن را در اختیار همکاران گرامی قرار دهم.
مقدمه
دروغگويي مانند بيماريهاي ديگر رواني و عاطفي ابتدا از يك مسئله ساده و كوچك آغاز مي شود و چنانچه به موقع درمان نشود به يك بيماري روحي تبديل مي شود.يكي از عوارض و مشكلات دروغگويي ، بي اعتباري و سلب اعتماد مردم است . دروغ اعتماد دو جانبه بين افراد را از بين مي برد و به آن لطمه مي زند و سبب بدبيني مي گردد.همچنين فاش شدن دروغ شخص باعث مي شود تا آبروي او بريزدو ارزش و اعتبار خود را از دست بدهد .ديگر اينكه سخن فرد دروغگو را حتي در مواردي كه راست هم بگويد ، باور نمي كنند .علاوه بر همه اينها دروغ موجب دردسر و زحمت براي دروغگو و ديگران است و از عوارض آن از بين رفتن ايمان شخص و گمراهي مي باشد.دروغ مانعي براي خودشناسي فرد است.افراد دروغگو غالباً خودشان را غير از آنچه هستند نشان مي دهند .آنها بر اثر تكرار دروغگويي باورشان مي شود كه واقعاً داراي توانايي هايي هستند و دروغ هايي را كه درباره خودشان و ديگران گفته اند باور مي كنند و به عنوان حقيقت مي پذيرند . ظاهر این امر نشان دهنده یک شورش و انقلابی در درون فرد و حاکی از وجود احساساتی است که فردگویی از بازگو کردن آن وحشت دارد.رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست اگرچه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می‌شود.
اصل و مبنای دروغگویی می‌تواند غریزی باشد و وجود چنین نیرویی در جهت صیانت ذات با نظام خلقت هماهنگی و سازش دارد و تنها نحوه بروز آن در جامعه است که تحت تأثیر عوامل تربیتی – اجتماعی می‌تواند متفاوت باشد.
...